Date of publication: 18.05.2023 12:05
Date of changing: 18.05.2023 12:06

Сұрақ: "Салыстыру" түрінде "Өңделген" мәртебесінде орналасқан СЕН табылмайды, не істеу керек?

Жауап: 328.00 СЕН-ны импортқа ТІЖ-мен салыстыру үшін 328.00 СЕН бар, ол бойынша салыстыру болмаған. Осылайша, егер бұрын көрсетілген СЕН ТІЖ-мен салыстырылған болса, таңдау үшін салыстыру нысанында көрсетілмейді.

Сұрақ: Менде бөлінбеген қоймада тауарлар бар, тауардың қайдан келгенін қалай білуге болады?

Жауап: Порталдағы "Тауарлардың қалдықтары" мәзірінде "Кіріс құжатының №" бағаны бар. Ол арқылы тауардың қайдан келгенін анықтауға болады.

Сұрақ: Шот-фактураны қате қайтарып алды, әрекетті қалай жоюға болады?

Жауап: Егер сіз шот-фактураны қате қайтарып алсаңыз, онда сіздің алушыңыз ЭШФ қайтарып алған күннен бастап 10 күн ішінде "Қайтарып алудан бас тартуына" болады.

Сұрақ: Тауар резервте тұр, оны қалай есептен шығаруға болады? Неліктен тауар резервке түседі?

Жауап: Тауарларға ТІЖ жазылған,  бірақ алушымен расталмаған кезде резервке түседі. Резервтелген тауарлар есептен шығарылмайды.

Сұрақ: ТІЖ/ЭШФ-ны ЭШФ АЖ-ға импортталды, бірақ тіркеу нөмірі берілмеді. Не істеу керек?

Жауап: Көрсетілген құжаттарды импорттағаннан кейін олар "Импортталған" мәртебесін алады, содан кейін сізге оларды өңдеу үшін жіберу керек.